دورهمی آنلاین معرفی کتاب کر کودک کاموا

پنج‌شنبه‌های هر هفته روز برگزاری کلاس‌های سلفژ گام است. ولی پنج‌شنبه‌ی این هفته، بیست و نه آبان ۱۳۹۹ ماجرا فرق داشت. برنامه‌ی کلاس‌های سلفژ به شکلی طراحی شده‌است که در هر ماه چهار جلسه برگزار می‌شود. چون این ماه پنج تا پنج‌شنبه داشتیم، قرار شد این هفته که کلاس نداریم، بچه‌های کر کودک کاموا بیایند و دورهم در مورد کتاب‌هایی که دوست داریم حرف بزنیم و به همدیگر معرفی‌شان کنیم.

هر کدام از بچه‌هایی که کتاب معرفی می‌کردند، بخشی از کتابشان را برای هم خواندند. متین گفت که عضو کتابخانه‌ است و کتاب‌های دایرة‌المعارف از کتابخانه می‌گیرد. در مورد اینکه به هم کتاب امانت بدهند حرف زدند و در مورد اینکه در این دوره‌ی شیوع کرونا می‌توانیم به هم کتاب قرض بدهیم یا نه. اول مارال گفت که خودش داوطلب می‌شود که به دوستانش کتاب‌هایش را امانت بدهد. اینکه بدون اشاره‌ای از سمت ما بزرگترها، خودشان شروع کردند در مورد امانت دادن کتاب حرف بزنند، جالب و خوشحال‌کننده بود.

این یادداشت در ابتدا برای خوانده شدن نوشته نشده است. بچه‌ها فهرستی از کتاب‌های معرفی شده می‌خواستند که بتوانند آنهایی که دوست داشتند را تهیه کنند. نتیجه شد این یادداشت.

فهرست کتاب‌های معرفی شده


سرجلد کتاب‌های معرفی شده و تصویر خود بچه‌ها را در ادامه می‌توانید ببینید. برای دیدن نسخه‌ی بزرگ و رنگی تصاویر رویشان تپ یا کلیک کنید.

کتاب‌های مارال قاسمی

مارال قاسمی، در حال معرفی کتاب‌های مورد علاقه‌اش در دورهمی کتاب کر کودک کاموا

کتاب‌های متین شندآبادی

متین شندآبادی، در حال معرفی کتاب‌های مورد علاقه‌اش در دورهمی کتاب کر کودک کاموا

کتاب‌های رادین شاهسوار

رادین شاهسوار، در حال معرفی کتاب‌های مورد علاقه‌اش در دورهمی کتاب کر کودک کاموا

کتاب‌های یاسمین واحدی

کتاب‌های درسا حاتمی

بهتاش داورپناه
آبان ۱۳۹۹


در مورد کتاب کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر می‌خواهید بدون ارسال دیدگاه برای دریافت دیدگاه‌های دیگران با ایمیل ثبت‌نام کنید، اینجا را کلیک کنید.